Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 26.09.2017, 13:49

Первомайська ЗОШ І ст. № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Сторінка психолога

З кожним роком все більше українських дітей користується Інтернетом у повсякденному житті. Можливість підключитися до мережі не тільки через ПК, але й за допомогою мобільних телефонів сприяє цій тенденції. Інтернет надає дітям та молоді неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Проте, оскільки з самого початку Інтернет розвивався без будь-якого контролю, сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної.

На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, що дозволить навіть початківцям ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту. Матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті.

Спеціалізовані веб-ресурси, посібники:

Програма «Безпека дітей в Інтернеті», що заснована компанією "Майкрософт Україна" в рамках програми "Партнерство в навчання". On-ляндія. Безпечна веб-країна

Електронна версія посібника з онлайн безпеки,що підготовлений фахівцями ''Київстар'' та Інституту психології ім.Г.С. Костюка НАПН України у рамках соціальної програми ''Безпека дітей в Інтернеті''

Hавчально-методичний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів ''Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі'' (авт. Кочарян А.Б., Гущина Н.І.)Накази:Наказ ДОН від 08.11.2012 №358 "Про ство рення безпечного інформаційного простору в системі освіти Київської області"Листи:

Лист ДОН від 06.05.2014 №12-01-13-1138 "Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів"

Лист МОН України № 1/9–768 від 06.11.09 "Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів"

Лист ГУОН від 16.02.2011 №12-01-11-361 "Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів"

Лист ГУОН від 24.10.2012 №12-01-11-2625 "Про встановлення засобів фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту"

Програмне забезпечення для блокування небажаної інформації на сайтах:

Інтернет батьки.ppt

Поради батькам що дозняття психологічного напруження у дітей

У “шкільному” житті першокласники стикаються з труднощами, невдачами, незаслуженими звинуваченнями, образами, допускають помилки, потрапляють в конфлікти, відчуваючи невпевненість. Найбільш доцільними для зняття психологічного напруження учнів молодшого шкільного віку є дихальна гімнастика, фізичні навантаження, домашні й затишок, спілкування з четвероногим другом, живопис, художнє слово, театр, позитивні емоції, музика та спілкування з природою.

Батькам доцільно знати способи зняття психічного напруження в дітей.

1. Глибоке дихання

Зробити глибокийвдих, випинаючиживітуперед до відчуттяучасті в цьомудіафрагми. Тепертрохиповільніше, видихаючиповітря до втягування живота всередину. При цьомудитина повинна уявляти, щовдихаєцілющийкисень - здоров'я, спокій, а видихає повітря, непотрібне організмові, -хворобливість і хвилювання.

2. Фізичні навантаження

Найкращим  способом зняття нервового напруження є  фізичні навантаження - фізична культура та фізична праця. Якщо в дитини поганий настрій, їй необхідно гратися на свіжому повітрі в рухливі ігри, спортивні ігри — футбол, волейбол, теніс.

3. Домашній затишок,спілкування з четвероногим другом. Дитина повинна знати, що коли їй дужеважко, її образили, треба йти додому. Домашній затишок, добре і лагідне слово рідних допоможуть їй. Вчені вважають, що кішка та собака знімають стресовий стан, заспокоюють нервову систему.

4. Живопис

Живопис своїм розмаїттям кольорів, грою світла й тіні створює особливу музику картини. Так вважав французький художник Е.Делакруа. А російський вчений Ф.Шмідт писав, що колір сам по собі, незалежно від предмета, якому він властивий, справляє на глядача певний психофізіологічний вплив.

5. Художнє слово

Читання цікавої казки, оповідання сприяє зменшенню нервового напруження і заспокоює дитину.

6. Театр

Вважають, що він має магічну силу впливу на психіку. Якщо є така можливість, відвідайте з дитиною ляльковий театр, подивіться мультфільм.

7. Позитивні емоції

Здавніх-давен відомо, що усмішка, жарт, гумор знімають психічне напруження. Ю.Нікулін писав: "Я твердо вірю: сміх зміцнюєздоров'я і подовжує життя". Почитайте з дитиною гуморески, відвідайте цирк.

8. Музика

Людям здавна відомо про цілющі властивості музики. Російський невропатолог і психіатр В.М. Бехтєрев довів, що в дитячому віці нормальному, здоровому розвиткові організму сприяють ніжні колискові пісні, спокійна музика.

9. Спілкування з природою

Природа заспокоює нервову систему, робить людину добрішою. Отже, якщо в дитини поганий настрій - відпочиньте з нею серед природи.

10. Гра

Гра – явище феноменальне, вона притаманна всім дітям без винятку. Особливу значущість гра має  для першокласників,  оскільки це та діяльність, без  якої дитина шести років  не може нормально жити і розвиватись. У навчальному процесі через його регламентованість не завжди є можливість забезпечити умови,  необхідні для розгортання справжньої гри: ініціатива, добровільність, спонтанність, необмежене мовне спілкування. Тому  доцільно батькам  учнів першого класу подбати про те, щоб діти достатньо гралися у вільний від шкільних занять час.  Причому,  чим більший вибір ігор, тим легше розкрити індивідуальні можливості  й обдарування кожної дитини, створити оптимальні умови для її повноцінного розвитку. 

Творчо, оригінально наслідуючи дорослих, дітей,  поведінку уявних персонажів, їхставлення до оточення, дитина засвоює моральні норми,  на чуттєвому рівні прилучається до культури середовища,  що її оточує. Другий фактор, яким зумовлюється виховний вплив творчих ігор – реальні міжособистісні стосунки дітей  у процесі гри. Вони мають величезне значення для подальшого розвитку особистості,   засвоєння норм поведінки в дитячому середовищі.

 

 

ДІТИ  ВЧАТЬСЯ,  ЯК  ЇМ  ЖИТИ...

(Психолого-педагогічні спостереження американського вченого Дороті Вольте)

*  Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони вчаться насильству.

*  Якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони вчаться засуджувати.

*  Якщо дитину постійно висміювати, вона вчиться зневажати.

*  Якщо дітей постійно соромлять, вони вчаться почувати постійну провину.

*  Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони вчаться терпимості.

*  Якщо дітей підтримують, вони вчаться бути впевненими в собі.

*  Якщо дітей хвалять, вона вчаться самоповаги.

*  Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони вчаться бути справедливими.

*  Якщо діти живуть в безпеці, вони вчаться довіряти.

*  Якщо діти живуть з визнанням, вони вчаться дружелюбності, вони вчаться знаходити любов на землі.

 

ПАМ’ЯТКА  БАТЬКАМ  ПЕРШОКЛАСНИКА

  1. Підтримайте в дитині його прагнення стати школярем. Ваша щира зацікавленість в його шкільних справах і турботах допоможуть першокласникові підтвердити значущість його нового положення і діяльності.
  2. Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими він зустрівся в школі.
  3. Ваш малюк прийшов у школу, щоб вчитися. Коли людина вчиться, у нього може щось не відразу виходити, це природно. Дитина має право на помилку.
  4. Складіть разом з першокласником розпорядок дня, стежте за його дотриманням.
  5. Не пропускайте труднощів, які можуть виникнути у дитини на початковому етапі навчання в школі.
  6. Підтримайте першокласника в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам'ятайте, що похвала та емоційна підтримка ("Молодець!", "Ти так добре впорався!") здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення.
  7. Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, його учбових справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.
  8. Зі вступом до школи в житті вашого малюка з'явилася людина авторитетніша, ніж ви. Це вчитель. Поважайте думку першокласника про свого педагога.
  9. Навчання – це нелегка і відповідальна праця. Вступ до школи істотно міняє життя дитини, але не повинно позбавляти її різноманіття, радості, гри. У першокласника повинно залишатися досить часу для ігрових занять. 

 

ПРАВИЛА СТОСУНКІВ МІЖ БАТЬКАМИ ТА ДИТИНОЮ

  • *   Я відповідаю на всі питання дитини, наскільки можливо, терпляче, відверто і серйозно.
  • *   Я зробив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
  • *   Я не лаю дитину за безладдя на парті, якщо це пов’язано з його творчим заняттям і робота ще не закінчена.
  • *   Я показую дитині, що люблю її такою, яка вона є, не тільки за досягнення.
  • *   Я даю дитині посильні доручення.
  • *   Я допомагаю дитині в реалізації її планів, удосконаленні її роботи.
  • *   Я беру дитину у поїздки по цікавих місцях.
  • *   Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми із різних соціальних та культурних прошарків.
  • *   Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших, не караю, принижуючи її.
  • *   Я привчаю дитину мислити самостійно, постачаю їй книжки, матеріали для улюблених занять.
  • *   Я привчаю дитину читати (змалку). Сам регулярно читаю для неї.
  • *   Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
  • *   Я ніколи не дражню дитину за помилки, хвалю за вивчені вірші, пісні, розповіді.
  • *   Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
  • *   Я дозволяю дитині грати з будь-чим.
  • *   Я спонукаю її знаходити проблеми і вирішувати їх.
  • *   Я розвиваю в дитині позитивне сприймання її здібностей.
  • *   Я вірю в здоровий глузд, я довіряю дитині.
  • *   Я заохочую дитину до максимальної незалежності від дорослих.
  • *   Я допомагаю дитині бути особистістю.
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz