Ми розглядаємо сучасну школу як складну соціально-педагогічну систему, в якій створено умови для розвитку і саморозвитку особистості. Стратегічною метою педколективу школи є соціалізація учня, виховання духовно багатої, стійкої особистості в умовах сучасної економіки, формування нових життєвих орієнтирів, життєвої компетентності.
Розвиток школи як соціально-педагогічної системи в контексті життєтворчості особистості можливий, якщо у ході соціально-педагогічного експерименту трансформувати загальноосвітню школу І ступеня № 11 м. Первомайська в школу нової генерації.
Важливим напрямком в роботі педколективу є інтегрована особистісно-розвивальна програма "Здоров'я. Радість. Знання". Це є запорукою закладання в дитині міцного фундаменту здоров'я, всебічного розвитку особистості та високої результативності навчання.
Компонентом реорганізації школи залишається формування моральної життєтворчої мотивації, активної громадянської позиції; засвоєння основних правил в сім'ї, колективі, суспільстві в системі соціальних відносин; дотримання взаємозв'язку теорії і практики, єдності навчання і виховання; організація навчально-виховного процесу з урахуванням сучасних досягнень науки, педагогічної теорії, соціальної практики і технології тощо.