Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 13.10.2025, 09:39

Первомайська ЗОШ І ст. № 11

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [87]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Звіт директора школи за 2015/2016 навчальний рік

Звіт директора  Первомайської ЗОШ Іст. №11  Вердиш Н.Б.

про роботу у 2015-2016 навчальному році.

 

Протягом звітного періоду управління навчальним закладом здійснювала відповідно до норм статуту, правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного  договору, дотримувалась посадових обов’язків, законодавства України  та інших нормативних актів, що регламентують роботу загальноосвітнього навчального закладу.

 Навчилася поєднувати в собі якості адміністратора і колективіста, діловитість і людяність, ставити актуальні питання перед колективом, радитися із учителями, об’єднувати їх, створювати творчу атмосферу та сприятливий психологічний клімат, організовувати цікаве життя учнівського колективу, довіряти працівникам, попереджувати і розв’язувати конфлікти учнів, батьків.

   На виконання ст.9 Закону України «Про охорону дитинства», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р. №646 «Про затвердження інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу по школі від 02.09.2015 № 92 «Про облік дітей та підлітків шкільного віку у мікрорайоні школи» організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного віку. Під моїм керівництвом  якісно  проведено аналіз навчання станом на 1 вересня 2015 року  всіх дітей і підлітків території обслуговування. Зібрано підтверджувальні довідки про навчання дітей і підлітків, які навчаються в інших закладах.

 Всі діти мікрорайону були охоплені навчанням. Питанням  зарахування та відрахування учнів упродовж навчального року займалася безпосередньо сама.  Вживала дієві заходи щодо ознайомлення учнів та їхніх батьків з умовами зарахування до закладу, статутом,  правилами трудового розпорядку.  Класи сформовано відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу згідно з нормативами  їх наповнюваності, встановленими законодавством, та дотриманням санітарно-гігієнічних норм.  В середньому наповнюваність класів становить 28,8 чоловік, що свідчить про створення позитивного іміджу школи.

  Відповідно до рішення Первомайської міської ради за навчальним закладом  закріплено територію обслуговування, на якій станом на 02 червня проживає 475  дітей і підлітків віком від 6 до 18 років, які ще не здобули середню освіту. З них   162 дитини  навчається у нашій школі ,  а 313 дітей та підлітків - у загальноосвітніх навчальних закладах міста, 10 на основних відділеннях вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів  акредитації . 6  дітей  території  обслуговування не навчалися для здобуття повної загальної середньої освіти. Із них 5  дітей, яким на 1 вересня минулого року виповнилося 6 років ( будуть навчатися у 2016-2017 навчальному році)   

В порівнянні з минулим роком зменшилась кількість дітей, які  не відвідували школу. Щоранку персонально здійснювала контроль  за відвідуванням, спільно з організатором школи  з’ясовувала причини  відсутності дітей  на уроках. Питання відвідування учнями навчальних занять 3-чі розглядалося на нараді при директору, 2-чі на нараді при заступнику, на загальношкільних батьківських зборах, засіданні батьківського комітету школи. В порівнянні  з минулим роком,  в цьому році жодного разу не було порушено клопотання  до служби у справах  дітей і підлітків Первомайської міської ради, щодо притягнення батьків до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків за ст. 59 Закону України «Про освіту» та ст. 184 Закону України «Про адміністративну відповідальність батьків».   

             Навчально-виховний процес здійснювався  відповідно до навчального плану та річного плану роботи закладу, схвалені рішенням педагогічної ради від 29.08.2015 № 4. Порівняльний моніторинг показує  стабільність результатів знань і умінь учнів ( якісний показник   в 2014-2015 н.р. 62 %, а в 2015-2016 р 62,2 %). Дітей, які мають початковий рівень - немає.

 

 

 

        

      Порівняльний моніторингів свідчить про стабільність високого засвоєння знань -18 учнів (11,1 %) отримали Похвальні листи. 99,8%  випускників нашої школи щороку  вступають до  Первомайської гімназії.

            З урахуванням побажання батьків, організувала роботу 2 груп продовженого дня для учнів  1-х класів та 2-4 класів. В 2015-2016 навчальному році  моніторингове відстеження  показало, що відсоток відвідування  ГПД підвищився і складає 89%

            За рахунок годин, які передбачено штатним розписом закладу  організувала  роботу гуртків на базі школи спортивного напряму «Юні тенісисти» (кер. Полєщук О.А.), та художньо-естетичного: Театральний «Джерельце» (кер. Ніценко Т.Л.), «Народна вишиванка» (кер. Грабовенко Т.А.) та  вокальний «Веселі нотки» (кер. Шевчик І.О.), 1 гуртка  «Умілі ручки» від  ЦНТТУМ ( кер. Король І.В.) Гурток «Шахи» працював з ініціативи батька Цимбалюка Р.Т. Гуртковою роботою охоплено 115 учнів, що складає 52%.

               Посеместрове планування контролю за результатами  проведення директорських контрольних робіт  здійснюється відповідно до єдиних вимог. Контроль за рівнем  сформованості навичок читання проводиться в  2- 4 класах два рази на рік, результати його заносилися до спеціальних карток, які дають можливість чітко відстежувати всі показники  у динаміці (результати контролю персонально доведені до відома всіх батьків учнів, які підлягали контролю).  Щорічно адміністративному контролю підлягають  визначені навчальними програмами обов’язкові види перевірок.

            Детальний аналіз  результатів контролю, що проводився спільно з учителями  дає змогу відстежити  причини як позитивних так і негативних тенденцій та на їх основі приймати  конкретні рішення, які першочергово спрямовуються на усунення негативних тенденцій зниження рівня   навчальних досягнень кожного учня  з урахуванням його навчальних можливостей.

             Шкільними управлінцями проведено  24  контрольні роботи  (з них мною 12). Результати узагальнено наказом по школі. Прийняті управлінські  рішення за підсумковими матеріалами було спрямовано на організацію індивідуальної роботи  з окремими учнями. У кінцевому підсумку це призвело до підвищення рівні знань учнів.

   Результати ДПА в 4 класах показали, що  зання учнів  відповідають вимогам  Держаного стандарту початкової освіти.  Якісний показник складає  - 166/81 %

 

 

 Рішенням педагогічної ради, протокол № 4 від 25.05.2016 та наказом по школі учнів 1-3 класів переведено до наступних класів та   випущено зі школи 55 випускників початкової школи. 

Нагороджено похвальними листами  18 учнів.

Всі учні школи отримали табелі успішності, підготовлені характеристики учнів 1і 4 класів, оформлені особові справи.

 З метою пошуку та підтримки обдарованих і талановитих дітей та управління роботою з ними, розробляла та удосконалювала   заходи  з підготовки учнів  до участі у різних конкурсах: прийняло участь 16 дітей , з них - 8 призових місць (50%). В предметних олімпіадах  прийняли участь 10 дітей, перемогу отримали  4 (40%)  дитини ( анл. мова- І, ІІ місця, укр.мова-ІІІ, «Я у світі»-ІІІ місце). Одна учениця  посіла  І місце ( 100%)  на міському рівні  у   Всеукраїнському конкурсі ім.. Петра Яцика.

За бажанням учні школи брали участь у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах.

«Колосок» -  15 учнів, «Кенгуру» - 12 учнів, міський конкурс «Поетична пристань» І місце Остапенко Тетяна, учениця  4-Б кл. (вч. Черичка Р.О.), міські конкурси декоративно-прикладного мистецтва «Український сувенір» І місце Іваненко Поліна, учениця 1-Б кл. (вч. Ніценко Т.Л.), «Новорічна композиція» ІІ місце Матвієнко Максим, уч. 1-Б класу (вч. Ніценко Т.Л.), виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» І місце Фрунт Софія, учениця 3-А кл. (вч. Литвинюк С.А.).

 З питань навчально-виховної роботи мною  видано 130 наказів за такими напрямами роботи: рішення керівника, пов’язані з організацією роботи, порядком діяльності закладу - 78, з них за підсумками внутрішкільного контролю -20, доведення до відома працівників директивних документів, що надішли з вище стоячих органів – 42. Наказів з кадрових питань -76 ( тривалого строку зберігання - 68, тимчасового строку зберігання - 8). Покращила контроль  за виконанням управлінських  рішень.

Протягом року здійснювала управління організацією  харчуванням та  контроль за ним. Так,  наказом №54 від 02.09.14 «Про організацію харчування» призначено відповідальних за харчування , визначено їхні обов’язки, затверджено графік харчування,  вказані заходи щодо обліку безкоштовного харчування.  Результати  контролю за роботою шкільної їдальні  обговорено  на нараді при директорові (пр.№ 6,7 від 29.08.15року, 04.09.15року.)Слід  відзначити, що завдяки  спільним діям адміністрації  та батьківського комітету   до відома батьків закладу доведено, що продукти для приготування сніданків і обідів якісні, а страви смачні.   Гарячими сніданками охоплено 100%  дітей,  обідами - 45%. 

Керувала роботою педагогічних рад, на яких розглянуто 15 питань,  76 - на нарадах при директорові. Нестандартні форми проведення засідань методичних об’єднань та педагогічних рад підвищили професійну майстерність педагогів та активізували творчий потенціал вчителів. В цьому році запровадила своєрідну методичну стінгазету «Методичний вісник», яка щомісяця оновлюється методичним бюлетенем раніше спланованої тематики. Разом з психологом запроваджено проведення  психолого-педагогічних  семінарів (двічі на рік), на  яких розглядались актуальні питання педагогіки, психології в контексті науково методичної проблеми. 

      Упродовж навчального року здійснювала контроль за уроками, мною відвідано 98 уроків та  18 виховних заходів. Вивчено стан викладання української мови та фізичної культури, здійснено перевірку  ведення  педагогічної та учнівської документації. За кожним контролем відповідно  до річного плану роботи навчального закладу приймались управлінські рішення.

            З дотриманням чіткого алгоритму провела розподіл педагогічного навантаження  на наступний навчальний рік. Під час розподілу навантаження    скарг від  педагогів не було.

 У встановлені чинним положенням про атестацію терміни  здійснила усі організаційні заходи  щодо її проведення, створила для кожного члена  комісії належні умови для вивчення роботи педагогів, що атестувалися. Прийняла участь у 4 засіданнях атестаційної комісії. Як відповідальна за  проходження атестації у закладі дотримувалась усіх термінів ходу атестації, відвідувала уроки (42 ур.),  підготувала  атестаційні характеристики на педагогів. В цьому навчальному році проходили атестацію 3 педагога.  Один вчитель підтвердив свій кваліфікаційний рівень «вчитель вищої категорії». Два  вчителя  підвищили кваліфікаційний рівень і отримали «вищу категорію» та двоє отримали звання  «старший вчитель».

 Заклад 100% укомплектовано педагогічними кадрами. У 2015 -2016 навчальному році в школі працювало 15 учителів, які мають:

  • вищу освіту  - 12 вчителів (80%)
  • середню спеціальну освіту-  1 вчитель (6,6%)
  • звання «старший вчитель» - 5  педагогів (33,3%)
  • «Відмінник освіти України» -1 вчитель (6,7%)
  • вищу кваліфікаційну категорію - 8 (53,3%)
  • І кваліфікаційну категорію -  3 вчителів (20%)
  • кваліфікаційну категорію “спеціаліст” – 4 (27%) 

 

На базі   школи  було проведено семінар директорів «Загальноосвітня школа як інститут соціалізації особистості».  Засідання творчої групи учителів початкових класів міста

Однією з першочергових щоденних моїх турбот залишалося здоров’я учнів. Так у процесі внутрішкільного  контролю за уроками та позакласними заходами звертала увагу на дотримання  санітарно-гігієнічних норм щодо організації навчально-виховного процесу, ефективність використання педагогами методів і засобів щодо формування здорового способу життя, збереження  і зміцнення фізичної, психічної соціальної і духовної складових здоров’я.   Знайшла активну підтримку педагогічного колективу , батьків, учнів щодо збільшення рухової активності учнів під час уроків та  в позаурочний час ( години здоров’я ,  фізкультпаузи, фізкультхвилинки.), організація позакласних заходів  щодо формування  навичок здорового  способу життя  ( Години спілкування, спортивні свята тощо, робота спортивних секцій).

            Спільно з класоводами, медичною сестрою, відповідно до чинної Інструкції  наказом  по школі від 29.09.15 року № 104  «Про результати проведення медичного огляду у 2015-2016 навчальному  році» розподілу  учнів на групи для занять на уроках фізкультури , затвердила  списки учнів, віднесених до підготовчої  та спеціальної груп. Так,  останні  два  роки кількість учнів які були віднесені до різних груп становила:

 

 2014/2015н.р.

Основна група – 119 учнів

Підготовча група – 40 учнів

Спеціальна група – 11 учнів

2015/2016н.р.

Основна група – 107 учнів

Підготовча група – 87 учнів

Спеціальна група – 31 учень

 

Причиною збільшення кількості   дітей спеціальної групи є  те , що під час медогляду  були виявлені  хронічні захворювання серцево-судинної системи та вегето-судинні дистонії, які  зумовлені фізичним станом дитини не пов’язаним з навчально-виховним процесом.

            Разом із заступником  з навчально-виховної роботи  вживала заходи щодо відповідності розкладу педагогічним та санітарно-гігієнічним  вимогам. Так, його внутрішній науковий аналіз сприяв оптимальному врахуванню динаміки працездатності  школярів упродовж  дня та тижня . Як і під час складання робочого навчального плану і розкладу уроків враховано норми щодо граничного тижневого навантаження кожного школяра.        

Медичне обслуговування учнів та працівників школи знаходилось під моїм особистим контролем. 100% учнів пройшли медичний огляд до початку навчання  в минулому році і 97 % учнів пройшли медичний огляд станом на 2 червня 2015 року. Спільно з медичною сестрою провела індивідуальні бесіди  з батьками щодо своєчасного проходження медичного огляду їхніми дітьми та профілактичних щеплень. Питання стану медичного обслуговування , роботи  з профілактики захворювань серед школярів заслухано на нараді при директорові.    

 В порівнянні з минулим роком посилила контроль з  питань охорони праці та життєдіяльності учнів і працівників. З цією метою здійснювала такі заходи: інструктажі, лекції, вікторини, конкурси. Виконання їх частково забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Упродовж звітного періоду 4  нещасних випадки  сталося вдома з дітьми та 5 випадків в школі. Всі випадки травмувань фіксувалися, складалися відповідні акти. В порівнянні з минулим роком, звернень до травмпунктів ( про які мені невідомо) немає. Виправдала себе система охорони закладу,  завдяки якій в забезпечено присутність дітей в  навчальному закладі до  кінця навчально -  виховного процесу.

            За участю класних керівників, педагога - організатора та активної підтримки батьків  організувала роботу із соціального захисту дітей-переселенців, дітей, що проживають  у інтернаті  селища Берізки. Надано допомогу речами, засобами гігієни, шкільним приладдям, іграшками. За рахунок благодійних акцій ( благодійних ярмарків,  збору коштів у благодійні скриньки) передано  допомогу бійцям АТО (2000грн.), на лікування  дітям:

Допомога Дмитрику Лі становить  26 106 грн., Тишкову  Олександру -500 грн., Шулятицькій Катерині – 220 грн.

 

 

 

            Разом з педагогом – організатором вирішувала питання щодо заповнення шкільного сайту, який виконує такі основні завдання :

  • надає довідкову інформацію про заклад;
  • надає допомогу батькам майбутніх першокласників;
  • поради психолога;
  • фотокартки з цікавими подіями.

 Проаналізувавши роботу сайту вирішила в наступному році   ввести в дію новий сайт школи , який створюється силами родини  Ченцових.

        Ефективно вирішувала фінансово господарські проблеми, завдяки спільним діям з батьківським комітетом. З моєї ініціативи завершено укладання плитки  (96 м 2  ) на ІІІ поверсі закладу.

            У минулому  навчальному році  заклад отримав

  • Благодійна допомога - 15342 грн., з них 

    використано – 14 256 грн. ( Залишок 1086 грн. Б/Ф)

   Спонсорські внески – 5000 грн.

  • Дарування – 19 500 грн. (5 вікон в 1-х класах)
  • Особиста праця ( ремонтні роботи)

         Раціонально використала бюджетні кошти на суму 35 750 грн.,  замінивши 15 вікон на металопластикові. В   закладі замінено 93% вікон.

     В цілому управлінням освіти для утримання закладу виділено :

- сплата заробітної плати працівникам   в 2015 році – 965 419,4грн.

- в 2016 році заплановано – 1 035 007грн.

267 273,88  грн.  на:

- сплату за тепло - 140 012,22грн.

- сплату за електроенергію - 51 110,87грн.

- сплату за воду - 6 313грн.

- сплату за послуги зв’язку , вивіз сміття, Інтернет, дезінфекція  -19 635 грн.

- заміну вікон - 35750грн.

-  придбання посуду для їдальні – 12 669грн.

-  хлорні таблетки – 516грн.

- ваги для їдальні - 1 266,80грн.

            Особливу увагу приділяла питанням якісного використання наявної навчально-матеріальної бази ( комп’ютерів,  телевізорів – моніторів),  що покращило якість викладання  уроків педагогами  школи. Завдяки благодійній допомозі батьків 1400 грн. та особистої допомоги Сидоренка А. всі класи школи,  бібліотека, вчительська, кімната організатора і психолога підключено до мережі  Інтернету, яким  користуються без абонентської сплати.

 З метою економії бюджетних коштів мною  проведено роз’яснювальну роботу з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Вжито низку  практичних заходів: обклейка вікон, встановлення теплових екранів по всій школі, проведено виховні години, на яких розглядалися питання раціонального використання води, енергоресурсів  та проконтрольовано їх виконання з підготовки закладу  до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх приміщеннях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживання паливно-енергетичних ресурсів, регулярне звітування.

Впродовж навчального року до закладу надійшло 2 звернення  від громадян:

1.) Батьки 3-А класу просили  вирішити питання з закриттям навчальної програми «Росток».

2.)  Звернення Бушмакіної С.О., з приводу перебування на території школи собак.

  Звернення розглянуті  з дотриманням термінів, прийняті рішення доведені до відома громадян.

Переді мною стояло завдання прозвітувати про свій вклад у розвиток закладу, розкрити, який вплив на нього  мали прийняті  управлінські рішення

Я зупинилася на основних питаннях моєї управлінської діяльності, але ще було чимало короткотривалих та довготривалих поточних питань, які вимагали певного часу та зусиль для їх вирішення.  Головне те, що ми визначивши перспективні напрями розвитку навчального закладу, успішно працюємо над їх реалізацією.

         Наявні  результати і здобутки з управління закладом – це не лише  моя особиста заслуга, це кропітка  , творча, наполеглива, самовіддана праця заступника директора з навчально-виховної роботи Богославець Л.В. завгоспа школи Кобзєвої Л.І., кожного члена трудового колективу, батьків та громадкості. За це хочу їм  висловити щиру вдячність .

             Поряд із управлінськими успіхами є недоліки і проблеми   про більшість  із них ви знаєте, адже моя робота і робота нашого закладу загалом є відкритою для всіх, ми не приховуємо і не замовчуємо їх, а метою ліквідації ведемо відкритий діалог на нарадах, у співбесідах та вживаємо заходи щодо зменшення негативного впливу на навчально-виховний процес.   

На звіті перед громадськістю у 2015 році були визначені пріоритетні напрямки  розвитку закладу:     

 

 

 

 

1

Вдосконалення форм та методів внутрішкільної методичної роботи

підвищення якості та ефективності внутрішнього управління.

Частково

 виконано

2

Створення умов для розвитку педагогічної ініціативи вчителів для забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти та отримання повної загальної початкової освіти на рівні Державних стандартів.

Виконано

3

Оновлення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій та поглиблення науково-теоретичної роботи.

 

Виконано

4

Інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін, оволодіння технологіями пошуку і опрацювання необхідної інформації в Інтернеті та залучення учителів до використання інформаційних ресурсів.

 

 

Частково

 виконано

5

Посилення виконавської дисципліни вчителів.

 

Виконано

 

         Тому найближчу перспективу  своєї діяльності вважаю роботу з подальшої реалізації пріоритетних напрямків розвитку закладу, які частково виконані та нових завдань:

- внутрішній контроль направляти на проведення роботи щодо підвищення якості освіти;

- над зміцненням в навчальних кабінетах освітнього середовища, яке відповідає вимогам положенняпро навчальний кабінет;

            Бажаю  усім працівникам освіти  прагнути успіху,  отримувати визнання в очах інших людей,  разом з колективом створювати освітнє середовище мікрорайону школи,  робити все для того, щоб школа стала прекрасною, щоб обов’язок, віра, підтримка не покидали кожного із нас.

        

Н.Б. Вердиш

Категорія: Мої статті | Додав: початкова11 (09.08.2016)
Переглядів: 557 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz